EN LISTA..

Just nu tänker jag på - om ja ska duscha eller inte.
När jag vaknar på morgonen - är jag toktrött eller jätte morgonpigg.
Min mobiltelefon - är min kompis
Imorgon ska jag - fira min rebecca som fyller 18!
Ikväll ska jag -  mysa med pontus
När jag bakar gör jag alltid - chokladbollar eller chokladrutor
Sist jag grät - var i fredags när ja klämde fingret i vedklyven
Kärlek är - fint
I somras var jag - glad & brun
Jag pratar - rätt så gnälligt
Jag lyssnar på - muuusik & när någon pratar
Jag är sämst på - att skriva uppsatser och att spara pengar
Jag är bäst på - att göra pinsamma saker
Den bästa känslan - när man är riktigt glad och allting känns för jäkla bra
Jag är rädd för - att dör, mörker, läskiga människor.
När jag lagar mat - så gör någon annan det åt mig.
Jag blir störd på - människor som skryter och alltid ska ha rätt
Jag vill ha - sommarlov, körkort & massor av pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0