4 APRIL

helgen har vart kanon, fredagen tillbringade jag på joans med rebecca pg tom antonå antonk vi käkade och skrattade en hel del. kvällen slutade rätt tidigt för mig och rebecca som drog hem och drack smoothie. på lördagen var jag hos rebecca vi red sen åkte vi hem till maja där nin, ellen och maja var. vi grillade, snackade skit sedan drog vi ner till joans en snabbis.

idag har de inte hänt ett dugg, ja är så trött på skolan har nyss skickat in tre inlämningsuppgifter men håller fortfarande på med den jobbigaste så det är vad jag ska göra idag, har även prov i morgon som måste pluggas på. snart kommer pappa hem med en stor fet pizza till mig kalas. gjorde en hemmagjord hårinpackning förut med ägg, olivolja och avokado luktade inte allf för gott men hoppas på bra resultat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0